
Campanii video care au crescut vânzările: ROAS aproape de 10 pe Meta Ads
Feb 21, 2024
Roberto T.
Feb 21, 2024
Roberto T.
Acest client a beneficiat de o strategie de ajustare a bugetului și optimizare a campaniilor din Google Ads. În acest studiu de caz ne concentrăm pe măsurile implementate pentru a combate fluctuațiile sezoniere și a crește conversiile, chiar și în perioadele de scădere a cererii.
Campaniile pot avea succes chiar și în perioadele dificile?
Într-o industrie dinamică precum fitness-ul, menținerea unei performanțe constante este o provocare majoră, mai ales în timpul verii, când cererea scade în anumite sporturi. În acest proiect, am aplicat o strategie personalizată, și eficientă, care a permis îmbunătățirea rezultatelor, în ciuda condițiilor nefavorabile. Atfel am reușit să obținem:
Acest studiu de caz demonstrează importanța ajustării bugetelor și optimizării campaniilor în funcție de sezonalitate.
Clientul nostru este unul dintre liderii industriei de săli de fitness din România. În mai puțin de 15 ani, rețeaua s-a extins exponențial, fiind prezenți în aproape toate orașele din țară.
Provocările identificate:
Pentru a stabiliza și a îmbunătăți performanța, am implementat o strategie axată pe ajustarea atentă a campaniilor și a bugetelor:
După implementarea strategiei de ajustare și optimizare, rezultatele obținute au fost remarcabile:
În cadrul acestui cont, avem o strategie bazată pe campanii de Search, care targetează individual fiecare locație fizică, și campanii de Performance Max, menite să crească numărul de conversii și să extindă vizibilitatea prin afișarea campaniilor pe toate canalele disponibile din ecosistemul Google. Aceste campanii sprijină, de asemenea, performanța celor de Search, contribuind la o rată de conversie mai bună.
Strategia noastră de optimizare pentru această perioadă a inclus optimizarea alocării bugetului pentru a elimina cheltuielile ineficiente. În acest sens, am redus bugetul alocat cu 10-15%, concentrându-ne pe campaniile care au generat cele mai bune rezultate. Acestora le-am redistribuit o parte semnificativă din resurse, în timp ce campaniile cu performanțe sub așteptări au funcționat cu un buget redus, maximizând astfel eficiența și rentabilitatea investiției.
Dacă și afacerea ta se confruntă cu fluctuații sezoniere, descoperă cum te putem ajuta să optimizezi campaniile pentru a crește conversiile și a reduce costurile.
Feb 21, 2024
Roberto T.
Feb 21, 2024
Roberto T.
Feb 21, 2024
Roberto T.